17

Lis

Regulamin

Maciej Ziarkowski

Regulamin ogólny zawodów
Regulamin ogólny (akt. 23.03.2016)
Etap online
Regulamin etapu online (akt. 19.02.2016) - uczestnicy nadsyłają przez internet programy sterujące robotem, którego działanie będzie symulowane na specjalnym symulatorze (dostępny na GitHub: KrakRobot 2016 Online). Drużyny, które najlepiej rozwiążą zadanie, przechodzą do następnego etapu. Zadanie on-line będzie powiązane treścią z zadaniami z następnego etapu. Do programowania można wykorzystać jeden z trzech popularnych języków: C++, Java lub Python.
Etap finałowy
Zawodnicy przyjeżdżają do Krakowa ze zbudowanymi i zaprogramowanymi przez siebie robotami, które zmierzą się z innymi w interesujących konkurencjach. Do budowy robotów należy użyć zestawów LEGO Mindstorms (NXT lub EV3). Nie ma ograniczeń dot. środowiska użytego do oprogramowania robota. Etap finałowy składa się z prezentacji drużyny, jednej konkurencji eliminacyjnej i jednej konkurencji finałowej, rozgrywanej w systemie pucharowym.
  1. Regulamin etapu finałowego
  2. Regulamin prezentacji
  3. Regulamin zadania eliminacyjnego - Kurier (akt. 10.04.2016)
  4. Regulamin zadania pucharowego - Rynek
  5. Plansza do konkurencji w wersji wektorowej - SVG
  Finał zawodów KrakRobot 2013